Kiitos, sain emailisi—KATSO TÄMÄ KURSSI

Sinä ansaitset hetken omaa aikaa rauhoittumiseen ja palautumiseen rankasta vauva-arjesta. Haluatko tuntea olosi itsevarmaksi kehossasi, saada enemmän energiaa ja nukkua paremmin? Tein sinulle ilmaisen Mama Break kurssin jolla pääset alkuun.

jooga-, pilates- & liikunnanohjaaja (amk)
Aloita ilmaiseksi tänään

°01

hetki omaa Aikaa & parempi mieli

°02

itsevarma olo & kehonhallinta

°03

laadukkaampaa unta & enemmän energiaa

Kurssi—
VIDEOT

Päivä 1: kesto 18min

Lantionpohjan lihakset vahvoiksi, jotta voi palata lempi harrastuksiesi pariin

Päivä 2: kesto 7min

Tiedätkö, koska olet synnytyksen jälkeen valmis lenkille?

Päivä 3: kesto 22min

Itsevarmpi olo paremman kehohallinnan kautta

Tilaa verkkokurssi

Aloita ilmaiseksi—TÄNÄÄN

Tällä kolmen päivän pikakurssilla pääset nopeasti ja turvallisesti alkuun palautumisessasi synnytyksen jälkeen.

Saat kolme videota seuraavan kolmen päivän aikana emailiisi.

• Lantionpohjan vahvistus liikkeet auttavat sinua hallitsemaan kehoasi ja kaventamaan vyötäröä ilman laihdutusta
• Alaselän ja yläselän harjoitukset vahvistavat selkääsi, jotta voit kannatella itseäsi itsevarmasti ja pääset eroon selkäsäryistä
• Loppurentoutus auttaa rauhoittamaan mieltäsi hektiseltä vauva arjelta