Tilaa ilmainen viikottainen treenivideo suoraan postilaatikkoosi

13 min - äitijooga kotitreeni - 4 kk synnytyksestä

Tällä rentouttavalla äitijoogalla palaudut vauva-arjesta

Miltä tuntuisi rentoutua hektisestä vauva-arjesta ja tuntea olosi levänneeksi?

Jos lapsesi herättää sinut useamman kerran yössä ja tunnet, että olet ylikierroksilla etkä saa unta päivällä niin tämä äitijooga harjoitus on tehty sinulle.

Tällä lempeällä ja rentouttavalla kotitreenillä saat liikettä kehoon ja rauhoitat mieltäsi. Valitsemani liikkeet auttavat sinua palautumaan raskaudesta ja synnytyksestä ja kuntouttamaan keskivartalosi.

Tämä treeni sopii hyvin 4 kuukautta synnytyksestä, kun olet jo löytänyt yhteyden keskivartaloon, lantionpohjan lihaksiin ja kehon syvään tukeen.

jooga-, pilates- & liikunnanohjaaja (amk)
4 viikon mama moves -vaunutreeni verkkokurssi

vahvaksi synnytyksen jälkeen

Haluatko aloittaa liikkumaan turvallisesti synnytyksen jälkeen, mutta mietit mistä ihmeestä löydät ajan ja energian? Puhumattakaan turvallisista ja nousujohteisista liikkeistä. Tällä 4 viikon vaunutreeni verkkokurssilla pääset vahvistamaan kehoasi turvallisilla liikkeillä samalla, kun heijaat vauvasi uneen ja pääset ulos raikkaaseen ilmaan.

klikkaa tästä & lue lisää