14 min - äitiPilates kotitreeni - 12 kk synnytyksestä

Notkistava koko kehon Pilates jooga hybridi treeni

Capnella C logo
Menu kiinni ikoni
Capnella C logo
X sulje ikoni
Ilmainen mama break kurssi
Tietokone ja puhelin joissa kuva verkkokurssin ohjaajasta tekemässä Pilates liikettäAloita ilmaiseksi

Ihanan kevyt ja voimaantunut olo

Valon pilkahdus arjessa tuo toivoa. Toivo taas antaa voimaa. Ja uskoa itseen. Joskus sen eteen nähtävä työ on vähemmän kuin sitä kuvitteli.

Ohjaaja ja Capnellan perustaja Johanna Salonen katsoo nauraen sivulle
jooga-, pilates- & liikunnanohjaaja (amk)
nimikirjoitus ikoni

Tein sinulle tämän ihanan ilmaisen koko kroppaa avaavan treenin.

Ole hyvä :)

Saat tällä kivasti avattua istumisesta jumissa olevia lonkan koukistajia ja imetyksestä lysähtänyttä ryhtiä.

Pidennetään myös takareisien lihaksia ja vahvistetaan keskivartaloa, jotta voit kokea paremmin hallitsevasi kehoasi.

Avot.

Aloita treenit mama!

Hyvän fiiliksen

VERKKOKURSSIT

Tietokone ja puhelin joissa kuva verkkokurssin ohjaajasta tekemässä Pilates liikettä
6 viikon verkkokurssi

Palaudu synnytyksestä

• Luo itsellesi itsevarma ja vahva tanssijan ryhti ilman alaselän kipuja tai hartiasärkyjä

• Avaa kehosi energisoivilla hyvän fiiliksen Flow jooga harjoituksilla ja nukut paremmin

• Kuntouta vatsalihaksesi ja keskivartalosi, jotta voit juosta ja liikkua kuin ennen

lue lisää verkkokurssista
Puhelin jossa kuva hymyilevästä ohjaaja Johanna Salosesta joka näyttää miten tehdään Pilatesta lastenvaunujen kanssa
4 viikon verkkokurssi

treenaa vaunulenkillä

• Treenaa vatsalihakset ja keskivartalo kuntoon Pilateksella vauvan nukkuessa

• Sulata huonoista (imetys)asennoista johtuvat selkä-, hartia- ja niskakivut

• Avaa keho Flow joogalla ja huomaa kuinka nukut paremmin

katso lisää verkkokurssista