Tilaa ilmainen viikottainen treenivideo suoraan postilaatikkoosi

18 min - äiti pilates kotitreeni - 4 kk synnytyksestä

Näillä liikkeillä eroon synnytyksen jälkeisistä selkäkivuista

Huonoista imetysasennoista ja heikentyneistä kehon syvistä lihaksista johtuen, keho voi jäädä raskauden jäljiltä pahasti virheasentoon. Silloin synnytyksestä palautuminen hidastuu tai voi olla, että kuljet selkä kyttyrässä vielä kymmenien vuosien päästä. Saatat tuntea kehossa myös erilaisia alaselkä-, hartia- ja niskajumituksia ja särkyjä.

Tällä videolla pääset venyttämään vartalon ryhtiä kasaan vetäviä lihaksia ja vahvistat kehoa kannattelevia lihaksia, joilla sulatat jumeja ja rakennat itsevarman ryhdin. Opit huomaaman milloin kehosi on keskilinjalla, jolloin voit tuntea miten vartalosi pitenee ja liikkuminen muuttuu sulavaksi.

Tämä treeni sopii hyvin 4 kuukautta synnytyksestä, kun olet jo löytänyt yhteyden keskivartaloon, lantionpohjan lihaksiin ja kehon syvään tukeen.

jooga-, pilates- & liikunnanohjaaja (amk)
6 viikon majestic mama -verkkokurssi

turvalliseen synnytyksestä palautumiseen

Halutko kuntoutua synnytyksestä turvallisesti ja välttää vaarallisia liikkeitä? Tarvitsetko hetken omaa aikaa ja paremman fiiliksen huonosti nukuttujen öiden jälkeen? Majestic Mama -verkkokurssilla pääset vahvistamaan keskivartaloasi turvallisesti, palaudut erkaumasta ja saat ihanasti rentoutettua mieltäsi.

klikkaa tästä & katso lisää nyt