Tilaa ilmainen viikottainen treenivideo suoraan postilaatikkoosi

10 min - äiti pilates pakaratreeni - 4 kk synnytyksestä

Miten kuntoutua raskaudesta ja synnytyksestä

Haluatko kuntoutua raskaudesta ja synnytyksestä turvallisesti? Tuntuuko siltä, että kehonhallinta on hukassa? Mitä jos voisit hallita kehoasi yhtä itsevarmasti ja kevyesti kuin tanssijat?

Jos istut paljon päivisin, pakaralihaksesi nukahtavat eivätkä herää vaikka nouset ylös. Krooh... Wake up you bum! Uneliaista pakaralihaksista saattaa seurata polvi- ja selkäsärkyjä sekä muita ongelmia.

Tanssijoiden kehonhallinnan salaisuus piilee pakaralihaksissa. Kuulit oikein. Pakaralihaksia ei ole muuten vain yksi, vaan kolme. Nämä kolme lihasta ovat isolta osin vastuussa tasapainostasi ja kyvystäsi hallita kehoasi tarkasti ja itsevarmasti.

Tällä videolla tehtävät liikkeet antavat pakaroillesi piristysruiskeen ja voit tuntea kuinka ne heräävät eloon.

Tämä treeni sopii hyvin 4 kuukautta synnytyksestä, kun olet jo löytänyt yhteyden keskivartaloon, lantionpohjan lihaksiin ja kehon syvään tukeen.

jooga-, pilates- & liikunnanohjaaja (amk)
ilmainen mama break -verkkokurssi

pikastartti synnytyksestä palautumiseen

Oletko epävarma mitä liikkeitä voit turvallisesti tehdä synnytyksen jälkeen? Haluatko hetken omaa aikaa, paremman mielen ja vahvemman kehon? Lataa ilmainen Mama Break -verkkokurssi ilmaiseksi niin pääset aloittamaan synnytyksestä palautumisen.

Aloita ilmaiseksi tänään