Capnella C logo
Menu kiinni ikoni
Capnella C logo
X sulje ikoni
Ilmainen mama break kurssi
Tietokone ja puhelin joissa kuva verkkokurssin ohjaajasta tekemässä Pilates liikettäAloita ilmaiseksi
10 min - äiti pilates pakaratreeni - 4 kk synnytyksestä

Miten kuntoutua raskaudesta ja synnytyksestä

Haluatko kuntoutua raskaudesta ja synnytyksestä turvallisesti? Tuntuuko siltä, että kehonhallinta on hukassa? Mitä jos voisit hallita kehoasi yhtä itsevarmasti ja kevyesti kuin tanssijat?

Jos istut paljon päivisin, pakaralihaksesi nukahtavat eivätkä herää vaikka nouset ylös. Krooh... Wake up you bum! Uneliaista pakaralihaksista saattaa seurata polvi- ja selkäsärkyjä sekä muita ongelmia.

Tanssijoiden kehonhallinnan salaisuus piilee pakaralihaksissa. Kuulit oikein. Pakaralihaksia ei ole muuten vain yksi, vaan kolme. Nämä kolme lihasta ovat isolta osin vastuussa tasapainostasi ja kyvystäsi hallita kehoasi tarkasti ja itsevarmasti.

Tällä videolla tehtävät liikkeet antavat pakaroillesi piristysruiskeen ja voit tuntea kuinka ne heräävät eloon.

Tämä treeni sopii hyvin 4 kuukautta synnytyksestä, kun olet jo löytänyt yhteyden keskivartaloon, lantionpohjan lihaksiin ja kehon syvään tukeen.

Ohjaaja ja Capnellan perustaja Johanna Salonen katsoo nauraen sivulle
jooga-, pilates- & liikunnanohjaaja (amk)
nimikirjoitus ikoni
Tietokone ja puhelin vierekkäin joissa ohjaaja Johanna Salonen tekee Pilates liikettä istuen matolla
ilmainen mama break -verkkokurssi

voimaa & energiaa synnytyksen jälkeen

• Lisää voimaa vatsalihaksiin turvallisilla Pilates-liikkeillä

• Ihania hyvän fiiliksen Flow jooga liikkeitä, joilla sulata selän kivut ja säryt

• Parempia unia ja lisää energiaa mindfulness loppurentoutuksella

Aloita ilmaiseksi tänään