Capnella C logo
Menu kiinni ikoni
Capnella C logo
X sulje ikoni
Ilmainen mama break kurssi
Tietokone ja puhelin joissa kuva verkkokurssin ohjaajasta tekemässä Pilates liikettäAloita ilmaiseksi
10 min - äiti pilates pakaratreeni - 4 kk synnytyksestä

Miten kuntoutua raskaudesta ja synnytyksestä

Haluatko kuntoutua raskaudesta ja synnytyksestä turvallisesti? Tuntuuko siltä, että kehonhallinta on hukassa? Mitä jos voisit hallita kehoasi yhtä itsevarmasti ja kevyesti kuin tanssijat?

Jos istut paljon päivisin, pakaralihaksesi nukahtavat eivätkä herää vaikka nouset ylös. Krooh... Wake up you bum! Uneliaista pakaralihaksista saattaa seurata polvi- ja selkäsärkyjä sekä muita ongelmia.

Tanssijoiden kehonhallinnan salaisuus piilee pakaralihaksissa. Kuulit oikein. Pakaralihaksia ei ole muuten vain yksi, vaan kolme. Nämä kolme lihasta ovat isolta osin vastuussa tasapainostasi ja kyvystäsi hallita kehoasi tarkasti ja itsevarmasti.

Tällä videolla tehtävät liikkeet antavat pakaroillesi piristysruiskeen ja voit tuntea kuinka ne heräävät eloon.

Tämä treeni sopii hyvin 4 kuukautta synnytyksestä, kun olet jo löytänyt yhteyden keskivartaloon, lantionpohjan lihaksiin ja kehon syvään tukeen.

Ohjaaja ja Capnellan perustaja Johanna Salonen katsoo nauraen sivulle
jooga-, pilates- & liikunnanohjaaja (amk)
nimikirjoitus ikoni
Hyvän fiiliksen

VERKKOKURSSIT

Tietokone ja puhelin joissa kuva verkkokurssin ohjaajasta tekemässä Pilates liikettä
6 viikon verkkokurssi

Palaudu synnytyksestä

• Luo itsellesi itsevarma ja vahva tanssijan ryhti ilman alaselän kipuja tai hartiasärkyjä

• Avaa kehosi energisoivilla hyvän fiiliksen Flow jooga harjoituksilla ja nukut paremmin

• Kuntouta vatsalihaksesi ja keskivartalosi, jotta voit juosta ja liikkua kuin ennen

lue lisää verkkokurssista
Puhelin jossa kuva hymyilevästä ohjaaja Johanna Salosesta joka näyttää miten tehdään Pilatesta lastenvaunujen kanssa
4 viikon verkkokurssi

treenaa vaunulenkillä

• Lisää liikkuvuutta ja pituutta koko kehoon

• Vahva selkä ja itsevarma ryhti, jotta jaksat touhuta ja kannella lapsia arjessa

• Takaisin parempaan kuntoon ja lisää energiaa vahvistavilla Pilates liikkeillä

katso lisää verkkokurssista