Tilaa ilmaiset treenivideot suoraan inboxiisi

16 min - keskivartalo kuntoon kehonpainotreeni - 4 kk synnytyksestä

Helppo tehotreeni syville vatsalihaksille

Haluaisitko voimakkaan ja toimivan keskivartalon synnytyksen jälkeen?

Alaselkä jää useimmilla äideillä notkolle synnytyksen jälkeen ja vatsa pömpöttää. Se kertoo usein toiminnallisesta ongelmasta. Vatsasta puuttuu syvätuki, joka muodostuu vatsan ja selän syvistä lihaksista, sekä lantionpohjan lihaksista.

Syvän tuen puuttuessa keskivartalo tuntuu vieraalta ja keho ei ole hallinnassa. Keho hakeutuu virheasentoihin, josta usein aiheutuu ala- ja yläselän kivut, niska säryt ja esimerkiksi virtsan karkailu.

Tällä tehotreenillä pääset kunnolla harjoittamaan kehon syviä lihaksia, parantamaan kehosi hallintaa. Näillä harjoituksilla saat vahvan keskivartalon, pääset eroon alaselän kivuista ja tunnet olosi itsevarmaksi omassa kehossasi.

Tämä treeni sopii hyvin 4 kuukautta synnytyksestä, kun olet jo löytänyt yhteyden keskivartaloon, lantionpohjan lihaksiin ja kehon syvään tukeen.

jooga-, pilates- & liikunnanohjaaja (amk)
ilmainen mama break -verkkokurssi

voimaa & energiaa synnytyksen jälkeen

• Lisää voimaa vatsalihaksiin turvallisilla Pilates-liikkeillä

• Ihania hyvän fiiliksen Flow jooga liikkeitä, joilla sulata selän kivut ja säryt

• Parempia unia ja lisää energiaa mindfulness loppurentoutuksella

Aloita ilmaiseksi tänään