Tilaa ilmainen viikottainen treenivideo suoraan postilaatikkoosi

16 min - keskivartalo kuntoon kehonpainotreeni - 4 kk synnytyksestä

Helppo tehotreeni syville vatsalihaksille

Haluaisitko voimakkaan ja toimivan keskivartalon synnytyksen jälkeen?

Alaselkä jää useimmilla äideillä notkolle synnytyksen jälkeen ja vatsa pömpöttää. Se kertoo usein toiminnallisesta ongelmasta. Vatsasta puuttuu syvätuki, joka muodostuu vatsan ja selän syvistä lihaksista, sekä lantionpohjan lihaksista.

Syvän tuen puuttuessa keskivartalo tuntuu vieraalta ja keho ei ole hallinnassa. Keho hakeutuu virheasentoihin, josta usein aiheutuu ala- ja yläselän kivut, niska säryt ja esimerkiksi virtsan karkailu.

Tällä tehotreenillä pääset kunnolla harjoittamaan kehon syviä lihaksia, parantamaan kehosi hallintaa. Näillä harjoituksilla saat vahvan keskivartalon, pääset eroon alaselän kivuista ja tunnet olosi itsevarmaksi omassa kehossasi.

Tämä treeni sopii hyvin 4 kuukautta synnytyksestä, kun olet jo löytänyt yhteyden keskivartaloon, lantionpohjan lihaksiin ja kehon syvään tukeen.

jooga-, pilates- & liikunnanohjaaja (amk)
ilmainen mama break -verkkokurssi

pikastartti synnytyksestä palautumiseen

Oletko epävarma mitä liikkeitä voit turvallisesti tehdä synnytyksen jälkeen? Haluatko hetken omaa aikaa, paremman mielen ja vahvemman kehon? Lataa ilmainen Mama Break -verkkokurssi ilmaiseksi niin pääset aloittamaan synnytyksestä palautumisen.

Aloita ilmaiseksi tänään