Tilaa ilmainen viikottainen treenivideo suoraan postilaatikkoosi

15 min - äiti pilates kehonpainotreeni - 4 kk synnytyksestä

8 Pilates liikettä, joilla pääset eroon synnytyksen jälkeisistä selkäkivuista

Kärsitkö raskauden ja synnytyksen jälkeisistä selkäkivuista? Haluaisitko tuntea olosi itsevarmaksi, vahvaksi ja kevyeksi ilman selkäsärkyjä?

Raskaudesta ja synnytyksestä palautuessasi on tärkeää, että vahvistat kehoasi turvallisilla liikkeillä. Väärät liikkeet vaarantavat ja aiheuttavat lisää ongelmia. Selkäkivut johtuvat usein raskauden ja imetyksen aikana heikentyneistä selkärangan ja keskivartalon tukilihaksista ja esimerkiksi huonoista imetysasennoista.

Tässä harjoituksessa pääset tekemään lempeitä kehon syvätukea vahvistavia Pilates liikkeitä. Tämä treeni sulattaa selän kivut ja herättelee selän syvät lihakset kannattelemaan kehoasi kauniisti ja itsevarmasti. Harjoitusta tehdessäsi kuuntele kehoasi ja tee liikkeet aina niin että ne tuntuvat hyvältä :)

Tämä treeni sopii hyvin 4 kuukautta synnytyksestä, kun olet jo löytänyt yhteyden keskivartaloon, lantionpohjan lihaksiin ja kehon syvään tukeen.

jooga-, pilates- & liikunnanohjaaja (amk)
6 viikon majestic mama -verkkokurssi

turvalliseen synnytyksestä palautumiseen

Halutko kuntoutua synnytyksestä turvallisesti ja välttää vaarallisia liikkeitä? Tarvitsetko hetken omaa aikaa ja paremman fiiliksen huonosti nukuttujen öiden jälkeen? Majestic Mama -verkkokurssilla pääset vahvistamaan keskivartaloasi turvallisesti, palaudut erkaumasta ja saat ihanasti rentoutettua mieltäsi.

klikkaa tästä & katso lisää nyt