Tilaa ilmaiset treenivideot suoraan inboxiisi

2 kk synnytyksestä

5 treenivinkkiä synnytyksen jälkeen

Miten saat kehosi takaisin raskauden ja synnytyksen jälkeen

Moni äiti tekee tietämättään ison virheen aloittaessaan liikunnan vaarallisella liikkeillä liian nopeasti synnytyksen jälkeen.

jooga-, pilates- & liikunnanohjaaja (amk)

1. Tee turvallisia Pilates -liikkeitä vahvistaaksesi raskaudesta venyneet vatsalihakset

Äidit tekevät itselleen karhunpalveluksen yrittämällä kuntouttaa keskivartalon tekemällä suoria vatsalihaksia. Lankutus. Rutistukset. Vatsalihasten kierrot. Ne voivat johtaa koko elämän kestäviin liikuntahaasteisiin. Vaaralliset liikkeet saattavat aiheuttaa pysyvän vatsalihasten erkauman. Nykyään näitä korjataan kirurgin skalpellilla.

Tekemällä turvallisia Pilates -liikkeitä saat vahvan keskivartalon ja vatsalihakset.

2. Vahvista lantionpohjan lihakset, jotka ovat kokeneet kovia synnytyksessä

Synnytyksessä lantionpohjan lihakset venyvät äärimmilleen. Pahimmillaan repeävät. Tämän vuoksi on tärkeää, että annat lihaksille aikaa palautua ja treenaat ne tämän jälkeen kuntoon. Monet lantionpohjan treenit ovat todella tylsää supistelua. Mutta ne voi myös treenata

3. Älä tee liian rankkoja treenejä joissa on äkkiliikkeitä tai ponnistuksia kuten crossfittiä

Pilates liikkeillä saat rakennettua itsellesi vahvan keskivartalon. Siis sellaisen, joka tekee sinusta voimakkaamman kuin olit aikaisemmin. Et pelkästään saa entistä kehoasi takaisin vaan kehon, joka toimii paremmin ja josta on hyvä hypätä takaisin normaaliin liikuntaan.

4. Malta ja vältä juoksemista ettet hanki itsellesi kohdunlaskeumaa

Kun teet oikeaoppisia liikkeitä vahvistat keskivartalosi niin, että juoksemista tulee helpompaa

5. Vahvista selkäsi päästäksesi eroon selkä-, hartia ja niskakivuista

Lorem

Kuka ei olisi malttanut aloittaa liikuntaa juoksemalla tai joogalla?

Lorem

Maagisen hyvää kuntoon nopeamman lyhyillä ja nousujohteisilla treeneillä

Lorem

2-24kk synnytyksestä / 6 viikon verkkokurssi

majestic mama

• Luo itsellesi itsevarma ja vahva tanssijan ryhti ilman alaselän kipuja tai hartiasärkyjä

• Avaa kehosi energisoivilla hyvän fiiliksen Flow jooga harjoituksilla ja nukut paremmin

• Kuntouta vatsalihaksesi ja keskivartalosi, jotta voit juosta ja liikkua kuin ennen

lue lisää verkkokurssista
6-24kk synnytyksestä / 4 viikon verkkokurssi

mama moves

• Treenaa vatsalihakset ja keskivartalo kuntoon Pilateksella vauvan nukkuessa

• Sulata huonoista (imetys)asennoista johtuvat selkä-, hartia- ja niskakivut

• Avaa keho Flow joogalla ja huomaa kuinka nukut paremmin

katso lisää verkkokurssista

H1 Heading

H1 Heading

H1 Heading

h2 Heading

H2 Heading

H3 Heading

H3 Text Link

H3 Heading

H4 Heading

H4 Text Link

H4 Heading

H4 Heading
H5 Heading
H5Heading
H6 Heading
H6 Heading
This is some text inside of a div block.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.