Tilaa ilmainen viikottainen treenivideo suoraan postilaatikkoosi

verkkokurssit / mama break

ÄIDILLE – raskaudesta & synnytyksestä PALAUTUMISEEN

Haluatko palautua raskaudesta ja synnytyksestä turvallisesti? Oletko miettinyt vauva Pilatesta, äitijumppaa tai joogaa? On todella tärkeää, että kuntoutat syvät vatsalihaksesi ja lantionpohjan lihakset synnytyksen jälkeen ja varmistat, että erkaumasi palautuu turvallisesti. Lataa nyt tämä ilmainen 4 päivän verkkovalmennus, jotta pääset helposti alkuun jo tänään.

jooga-, pilates- & liikunnanohjaaja (amk)
nettikurssin treenivideot

Kuntouta
keskivartalosi

Päivä 1: kesto 12min

Haluatko selkäkivuista eroon & tanssijan ryhdin?

Päivä 2: kesto 7min

Haluatko tietää, koska voit turvallisesti lähteä lenkille?

Päivä 3: kesto 20min

Hyvänolon hetki - rennompi mieli ja avoin keho

Päivä 4: kesto 8min

näillä 7 vaunutreeniliikkeellä kuntoudut vauvan päiväunien aikana

capnéllan perustaja

johanna salonen

Hei, olen Johanna Salonen, 3-vuotiaan Thomas pojan äiti, liikunnanohjaaja (AMK), jooga-, Somatic Pilates ohjaaja ja PT. Olen viimeiset 17-vuotta vetänyt liikuntaa naisille ja äideille. On ilo ja kunnia saada sinut mukaan tälle eheytymisen matkalle.

ilmainen mama break -kotitreeniverkkokurssi

palaudu synnytyksestä turvallisesti

Tällä neljän päivän pikakurssilla pääset nopeasti ja turvallisesti alkuun raskaudesta ja synnytyksestä palautuessasi. Kurssin tarkoitus on auttaa sinua pääsemään parempaan kuntoon raskauden ja synnytyksen jälkeen.,

Miltä tuntuisi päästä liikkumaan niin kuin ennen?

Kurssilla pääset tekemään ihania äiti ja baby Pilateksessa sekä joogassa tehtäviin liikkeisiin. Voit tehdä nämä kotitreenivideot, koska vaan ja melkein missä vaan. Ne ovat tehokkaita ja turvallisia ja kestävät 7-22 minuuttia, jotta ehdit tekemään ne kiireisessäkin vauva-arjessa. Myös silloinkin, kun sinulla olisi vähän energiaa huonosti nukuttujen öiden jälkeen. Tiedän, koska olen itse äiti ja 3,5 v. poikani ei vieläkään nuku täysiä öitä.

• Lantionpohjan lihasten, sekä syvien vatsalihasten harjoitukset auttavat sinua palautumaan vatsalihasten erkaumasta, sekä raskaudesta ja synnytyksestä
• Avaavat ja vahvistavat selän harjoitukset sulattavat huonoista asennoista ja raskauden aikana heikentyneistä lihaksista johtuvista selkä-, hartia-, ja niskakivuista
• Yläselän harjoitukset auttavat luomaan itsevarmaa ryhtiä ja korjaamaan huonoista imetysasennoista ja vauvan kantamisesta johtuvia virheasentoja
• Lempeällä Mindfulness harjoituksella pääset rentouttamaan kehoa ja mieltäsi, jotta palaudut paremmin hektisessä vauva-arjessa