Capnella C logo
Menu kiinni ikoni
Capnella C logo
X sulje ikoni
Ilmainen mama break kurssi
Tietokone ja puhelin joissa kuva verkkokurssin ohjaajasta tekemässä Pilates liikettäAloita ilmaiseksi
Nainen hymyilee

Ohjeet olivat tosi selkeitä

“Helppoja mutta tehokkaita liikkeitä, juuri sopivia tehtäväksi vaikka vauva hyörisi lattialla. Treenin jälkeen on ihana, rauhallinen fiilis. Ihanaa että pääsin tunneillesi näin etänä :)”

-maarit Nyqvist
Nainen hymyilee vauva sylissä

Keskivartalo kuntoon ja rento olo

"Nyt kurssin jälkeen tuntuu, että hallitsen keskivartaloani jo paljon paremmin. Avaavien liikkeiden ansiosta hengitys kulki paremmin ja rentouduin ennen nukkumaanmenoa.."

-SIlja Ohtamaa
Arvostelu tähti ikoniArvostelu tähti ikoniArvostelu tähti ikoniArvostelu tähti ikoniArvostelu tähti ikoni
vahvistettu
Vahvistettu luotettavaksi ikoni
12/7/2020

“Helppoja mutta tehokkaita liikkeitä, juuri sopivia tehtäväksi vaikka vauva hyörisi lattialla. Treenin jälkeen on ihana, rauhallinen fiilis.”

—Maarit nyqvist
Nainen hymyilee vauva sylissä

Tunnit olivat mukavia piristyksiä vauva-arjessa :)

"Videoiden laatu on ollut hyvä ja ohjeitakin on helppo seurata. Tykkäsimme tunneilla käymisestä todella. Olit myös todella miellyttävä ohjaaja ja videoita on myös miellyttävä seurata. Liikkeitä on myös tosi monipuolisesti. Tunnit olivat mukavia piristyksiä vauva-arjessa. :)”

-Silja ja Viola 3kk

Yhteys muuttuneeseen kehoon

“Halusin osallistua kurssille koska halusin palautua turvallisesti synnytyksestä. Odotin, että löydän vähän edes yhteyttä muuttuneeseen kroppaan ja pääsen liikkeelle. Erityisesti lantionpohjan liikkeet tuntuivat tarpeellisilta, samoin niska-hartiaseudun liikkeet, jotka tekevät hyvää vauvan kantelusta kipeytyneelle yläkropalle. Kurssi on auttanut synnytyksestä palautumisessa.”

-sofia

Tuntee tekevänsä jotain itselleen ominaista

“Kurssi oli todella hyvä tähän toipumisajanjaksoon. Odotin lempeää pilatesta. Rauhallinen tunnelma ja hyvät liikkeet. On ollut kiva huomata, että on tietty päivä viikossa jolloin tuntee tekevänsä jotain itselleen ominaista.”

-anna
Nainen hymyilee

Treenin jälkeen on ihana, rauhallinen fiilis

“Helppoja mutta tehokkaita liikkeitä, juuri sopivia tehtäväksi vaikka vauva hyörisi lattialla. Treenin jälkeen on ihana, rauhallinen fiilis. Olen tehnyt kahta eri ohjelmaa ja tykännyt valtavasti. Olen katsonut videoita tabletilta että koneelta, ei mitään ongelmaa. Ihanaa että pääsin tunneillesi näin etänä :)”

-Maarit Nyqvist

Äitien kokemuksia TREENEISTÄ

"Sopiva tahti, piristystä päivään tai rauhoittumista - tilanteen mukaan. Selkeät ja kauniit videot, joita on ilo katsella ja kuunnella, lisää tätä!"

-Suvi Tarvainen
Arvostelu tähti ikoniArvostelu tähti ikoniArvostelu tähti ikoniArvostelu tähti ikoniArvostelu tähti ikoni
vahvistettu
Vahvistettu luotettavaksi ikoni
15/7/2020

"Nyt kurssin jälkeen tuntuu, että hallitsen keskivartaloani jo paljon paremmin. Avaavien liikkeiden ansiosta hengitys kulki paremmin ja rentouduin ennen nukkumaanmenoa."

-Silja Ohtamaa
Arvostelu tähti ikoniArvostelu tähti ikoniArvostelu tähti ikoniArvostelu tähti ikoniArvostelu tähti ikoni
vahvistettu
Vahvistettu luotettavaksi ikoni
12/7/2020

"Johannan ohjaamat treenivideot ovat lempeitä ja ne saavat olon itsevarmaksi ja voimakkaaksi - paremmaksi versioksi itsestään."

-Anna Korhonen
Arvostelu tähti ikoniArvostelu tähti ikoniArvostelu tähti ikoniArvostelu tähti ikoniArvostelu tähti ikoni
vahvistettu
Vahvistettu luotettavaksi ikoni
22/7/2020

"Ihana herättää keho aamulla tai lounastauolla Johannan rauhallisen, mutta virkistävän joogasession avulla. Plussaa siitä, että liikkeet on helppo omaksua ja pituudeltaan videot mukavan napakoita, onnistuu siis kiireenkin keskellä!"

-Eeva Hotta
Arvostelu tähti ikoniArvostelu tähti ikoniArvostelu tähti ikoniArvostelu tähti ikoniArvostelu tähti ikoni
vahvistettu
Vahvistettu luotettavaksi ikoni
15/7/2020

“Helppoja mutta tehokkaita liikkeitä, juuri sopivia tehtäväksi vaikka vauva hyörisi lattialla. Treenin jälkeen on ihana, rauhallinen fiilis. Ihanaa että pääsin tunneillesi näin etänä :)”

-Maarit Nyqvist
Arvostelu tähti ikoniArvostelu tähti ikoniArvostelu tähti ikoniArvostelu tähti ikoniArvostelu tähti ikoni
vahvistettu
Vahvistettu luotettavaksi ikoni
12/4/2020

"Toimivia kehonhuoltoharjoituksia raikkaalla otteella. Näiden parissa on kiva päästä alkuun synnytyksen jälkeisen kehon hallinnassa!"

-Sari T.
Arvostelu tähti ikoniArvostelu tähti ikoniArvostelu tähti ikoniArvostelu tähti ikoniArvostelu tähti ikoni
vahvistettu
Vahvistettu luotettavaksi ikoni
16/7/2020

"Iso suositus Majestic Mama kurssista. Aloitin tekemään kotitreenejä noin neljä kuukautta synnytyksestä. Treenit ovat sopivan mittaisia, ja liikkeet eivät ole liian vaikeita. Treenit alkavat kevyesti; varsinkin alussa, kun olo oli jäykkä ja väsynyt, niin oli ihanaa vain avata kroppaa, ja huilata:) Tykästyin myös Johannan tapaan ohjata; ohjeet ovat ammattitaitoiset ja selkeät."

-Niina Viitala
Arvostelu tähti ikoniArvostelu tähti ikoniArvostelu tähti ikoniArvostelu tähti ikoniArvostelu tähti ikoni
vahvistettu
Vahvistettu luotettavaksi ikoni
12/9/2020
Tietokone ja puhelin vierekkäin joissa ohjaaja Johanna Salonen tekee Pilates liikettä istuen matolla

ilmainen Mama Break verkkokurssi

verkkoKurssin kuvaus

Olet äiti, tarvitset breikin arjessa. Hetken, kun voit helliä ja vahvistaa kehoasi ja mieltäsi. Tällä ilmaisella kurssilla saat neljä erilaista harjoitusta joiden tehtävä on lisätä energia tasoja, parantaa unen laatua, rentouttaa mieltäsi ja vahvistaa kehoasi kokonaisvaltaisesti.
Ikoni naisen vatsalihaksista

Pilates liikkeillä saat keskivartalosi kuntoon, jotta voit palata lempi urheiluharrastuksiesi pariin

Ikoni balettitanssijasta, joka kannattelee kauniisti itseään

Flow jooga liikkeillä saat avattua kehon jumeja ja tunnet kuinka energia virtaa kehossasi

Ikoni kuorsaavasta kuusta

Loppurentoutus auttaa sinua tuntemaan olosi levänneeksi ja jaksat virkeämpänä arjessa, jotta voit antaa parastasi äitinä

Ikoni naisen selästä

Harjoituksien avulla saat itsevarman ryhdin ja vahvan selän, jotta pystyt helposti kannella lapsia ilman lihasperäisiä selkäsärkyjä

Ohjaaja ja Capnellan perustaja Johanna Salonen katsoo nauraen sivulle
jooga-, pilates- & liikunnanohjaaja (amk)
nimikirjoitus ikoni
Pituus
2-viikkoa
Harjoituksia
4 (2 harjoitusta viikossa)
kesto
7-20 minuuttia
Välineet
Ikoni käsipainosta
Lastenvaunut
vaikeustaso
Ikoni vaikeustasosta 1
1
intensiteetti
Intensiteetti ikoni taso 1
1