Tilaa ilmaiset treenivideot suoraan inboxiisi

kotitreenejä äideille

Voiko 9 Minuutin Treeneillä Palautua Synnytyksestä?

Tuntuuko siltä, että kroppasi ei ole vieläkään palautunut raskaudesta ja synnytyksestä? Kaipaatko treenejä, jotka auttava alaselkäkipuihin, vahvistaa keskivartaloa ja parantaa ryhtiä?

aloita turvallisilla ja motivoivilla treeneillä. Ilmaiseksi. Tänään
synnnytyksestä

Palauttavat kotitreenit

Kuva kynttilästä lasipurkissa

Vatsalihakset kuntoon

Pilates -liikkeillä kuntoutat keskivartalosi ja vatsalihasten erkauman. Tunnet olosi kevyemmäksi ja solahdat lempivaatteisiisi.

Gasellin kuva

Energinen fiilis

Avaavilla Flow-jooga liikkeillä tunnet energian virtaavan kehossasi, ja jaksat virkeämpänä arjessa.

Kruunu ikoni

Itsevarma ryhti

Helpoilla Pilates-liikkeillä luot vahvan tanssijan ryhdin, kasvat 5 senttiä pituutta ja tunnet olosi itsevarmaksi kehossasi.

Kyyhkynen

Parempaa unta

Mindfulness loppurentoutuksen jälkeen tunnet olosi levänneeksi ja jaksat antaa parastasi perheellesi lapsiarjessa

Kuvitus, jossa naisen keskivartalo on kunnossa

Kivuista eroon

Vahvistamalla selän lihaksia ja avaamalla jumeja pääset eroon selkäkivuista ja voit palata liikuntaharrastuksiesi pariin

hop, Hyppää matolle treenaamaan
hyvän fiiliksen

kotitreenit äidille

10 min - 4 kk synnytyksestä - helppo
Miten kuntoutua raskaudesta ja synnytyksestä
Kaipaatko Lisää kotitreeni videoita?
liikunnan aloittamisen haasteet & vaarat

synnytyksen jälkeen

Kuvitus, jossa nainen istuu lotus asennossa

Epäselvät ohjeet

Lääkäri sanoi sanoi yhtä, fysioterapeutti toista ja PT kolmatta. Mitä liikkeitä sitä voi sitten turvallisesti tehdä?

Kuvitus, jossa nainen istuu lotus asennossa

Riskilajit

Painonnosto, crossfit ja kahvakuula treenit vahingoittaa palautumassa olevaa vatsalihasten erkaumaa ja lantionpohjanlihaksia.

Kuvitus, jossa nainen istuu lotus asennossa

Vaaralliset liikkeet

Lankutus, vatsalihasten kierrot, hypyt ja juokseminen voivat avata erkauman uudelleen tai aiheuttaa kohdunlaskeuman.

Kuvitus, jossa nainen istuu lotus asennossa

Tartunta salilta

Vaara covid-19 tartunnan saamisesta kuntosalilaitteista tai kanssatreenaajilta.

Kuvitus, jossa nainen istuu lotus asennossa

Puuduttavat liikkeet

Lantionpohjan supistelu maistuu pahvilta, eikä motivoi treenaamaan. Tähänkin on ratkaisu.

kokeile turvallisia hyvän fiiliksen treenejä ilmaiseksi tänään
äideille suunniteltuja treenejä

joogaa & pilatesta

sinun elämäntilanteeseen suunnitellut treenit
äiti

Mitä tapahtui?

Raskaus muutti kaiken. Olet alkanut miettimään...

Tulenkohan koskaan saamaan entistä kehoani takaisin?

Koskahan on turvallista aloittaa liikunta synnytyksen jälkeen?

Synnytin sektiolla, mitähän liikkeitä voin tehdä turvallisesti?

Miten voisin tuntea oloni itsevarmemmaksi muuttuneessa kehossa?

Mistä tiedän, koska vatsalihasteni erkauma tai lantionpohjan lihakset ovat palautuneet?

Mistä löydän ajan tai energian liikkumiselle?

äiti

sinä tarvitset

Kalenteri ikoni

Treenit silloin, kun sinulle sopii

Tee 7-30 minuutin tehokkaat kotitreenit silloin, kun sinulle parhaiten sopii.

Maapallo ikoni

Harjoitukset, jotka voi tehdä missä vaan

Tee harjoitukset kotona, mökillä tai vaikka vaunulenkillä vauvan päiväunien aikaan.

Naisen vatsalihakset  ikoni

Turvalliset liikkeet

Tee turvalliseksi todettuja liikkeitä, jotka eivät vaaranna vatsalihasten erkaumaa tai lantionpohjaa.

Nyt sinulla on kaikki syyt aloittaa liikunta tänään :)
johanna salonen

Ohjaaja

Oman raskauteni jälkeen ymmärsin kuinka haastavaa on löytää ja tehdä turvallisia, helppoja ja motivoivia treenejä palautuaksesi raskaudesta ja synnytyksestä. Siksi perustimme Capnéllan. Nimi tarkoittaa uudistumista. Hei olen Johanna Salonen 4-vuotiaan pojan äiti. 17-vuotta olen auttanut naisia luomaan vahvan itsetunnon ja toimivan kehon joogan, Pilateksen ja mm. lihaskuntotreenien avulla.

jooga-, pilates- & liikunnanohjaaja (amk)
Mutta mitä tarkoittaa Capnélla?
kolmella askeleella

majesteettiseen kuntoon

Kalenteri ikoni

1. Aloita ilmaiseksi

Aloita ilmaisella 4 päivän Mama Break verkkokurssilla. Tunne olosi virkeämmäksi jo tänään.

Maapallo ikoni

2. Huomaa muutos

Jaksat arjessa, sinulla on hyvä buugi ja liut lempi farkkuihisi.

Naisen vatsalihakset  ikoni

3. Nauti äitiydestä

Palaa lempi liikuntaharrastuksiesi pariin. Nauti siitä itsevarmasta olosta ja hyvästä fiiliksestä, jota voit antaa perheellesi.

Minulta loppuu kohta nämä namisguugelit ;)
äitien kokemuksia

verkkokursseista

"Aloitin tekemään kotitreenejä noin neljä kuukautta synnytyksestä. Treenit alkavat kevyesti; varsinkin alussa, kun olo oli jäykkä ja väsynyt, niin oli ihanaa vain avata kroppaa, ja huilata:)"

-Niina Viitala
vahvistettu
13/9/2020

"Nyt kurssin jälkeen tuntuu, että hallitsen keskivartaloani jo paljon paremmin. Avaavien liikkeiden ansiosta hengitys kulki paremmin ja rentouduin ennen nukkumaanmenoa."

-Silja Ohtamaa
vahvistettu
12/7/2020

"Johannan ohjaamat treenivideot ovat lempeitä ja ne saavat olon itsevarmaksi ja voimakkaaksi - paremmaksi versioksi itsestään."

-Anna Korhonen
vahvistettu
22/7/2020
tarvitsetko lisää syitä aloittaa :) Näitä riittää
ilmainen verkkokurssi

synnytyksestä kuntoutumiseen

Tällä ilmaisella verkkokurssilla pääset helposti alkuun raskaudesta ja synnytyksestä palautumisessa.

Selän jumeja avaavaa lempeää äitijoogaa

Keskivartaloa ja lantionpohjaa vahvistavaa matalankynnyksen Pilatesta

Ihana mieltä hellivä loppurentoutus

Sinä olet todella motivoitunut. Tämä oli nyt se viimeinen painike. Aika aloittaa treenit :)